Propozice

Integrovaná střední škola technická Mělník, příspěvková organizace

Vás zve na

II. REGIONÁLNÍ VELETRH FIKTIVNÍCH FIREM MĚLNÍK, který se koná ve středu 11.6.2025 v prostorách ISŠT Mělník, na adrese K Učilišti 2566, 276 01 Mělník,

Odkaz na mapy https://maps.app.goo.gl/XkwtB9Z5RMyuhudd7

Program veletržního dne:

7:30 – 9:00 příjezd a příprava veletržního stánku

9:00 – 9:20 slavnostní zahájení veletrhu, vystoupení

9:20 – 13:30 obchodování fiktivních firem, soutěže, prezentace dle harmonogramu

13:30 – 14:00 zakončení obchodování, vyhlášení výsledků soutěží

14:00 – 15:00 úklid stánku fiktivních firem, ukončení veletrhu

Informace ke konání regionálního veletrhu:

SOUTĚŽE VELETRHU

Prezentace

Prezentace musí splňovat tyto podmínky:

– název souboru PREZENTCE_NAZEV FIKTIVNÍ FIRMY

– zpracování a odeslání v programu PowerPoint (.ppt) o maximální velikosti 100 MB

– časový limit na prezentování je maximálně 5 minut

U prezentace se hodnotí:

– originalita zpracování

– zajímavost

– úroveň vystupování (v rámci veletržního dne)

– dodržení časového limitu

Termín odeslání zpracované prezentace (včetně časování a formátování) je 28.5.2025.

Firemní katalog

Katalog musí splňovat tyto podmínky:

– název souboru KATALOG_NAZEV FIKTIVNÍ FIRMY

– zpracování a odeslání v programu PDF o maximální velikosti 100 MB

U katalogu se hodnotí:

– gramatická správnost

– grafické zpracování

– originalita

– přehlednost

Katalog musí být vytvořen žáky fiktivní firmy, nikoli profesionální firmou a nesmí být použit z jiných veletrhů fiktivních firem.

Nejlepší firemní leták

Leták musí splňovat tyto podmínky:

– formát PDF maximální velikost odeslaného souboru 10 MB

– velikost jedna A4

Leták musí obsahovat:

– obrázek produkt, služby

– krátký text

– časově omezenou nabídku

– výzvu k akci

– kontaktní údaje

U letáku se hodnotí:

– grafické zpracování

– originalita

– upoutání pozornosti

Odkaz pro odeslání všech soutěžních materiálů (všechny soutěžní materiály vložte najednou):

Instagramový post (příspěvek)

Soubor musí obsahovat:

– logo fiktivní firmy

– propagaci fiktivní firmy (slogan, obrázek, aj.)

– odkaz na INSTAGRAM na instagramový post

– soubor ve formátu JPG, JPEG o maximální velikosti 10 MB

U souboru se hodnotí:

– kreativita

– informační hodnota

– grafické zpracování

– celkový dojem

Termín odeslání je 28.5.2025.

Odkaz pro odeslání všech soutěžních materiálů (všechny soutěžní materiály vložte najednou):

Stánek a obchodování

Hodnotí se:

– znalost produktu

– komunikace se zákazníkem

– vyplnění účetních dokladů

– celkový vzhled stánku

– celkový dojem

Stánek z pohledu návštěvníků

Každý návštěvník veletrhu bude mít možnost vybrat jednu fiktivní firmu, která jej nejvíce osloví. Toto hlasování bude probíhat elektronickou formou (načtení stránky hlasování QR kódem). Každý návštěvník bude mít pouze jeden hlas. Z tohoto důvodu bude při hlasování potřeba potvrzovat e-mailovou adresu hlasujícího.

VELETRŽNÍ STÁNEK

Veletržní stánek bude zajištěn na sále školy, kde bude připraven pro každou fiktivní firmu dva stoly o velikosti 80 x 120 cm a čtyři židle (možnost doplnit o jeden až dva kusy). Stoly budou ve volném prostoru podél stěn a uprostřed sálu sestavené do tvaru L. Stoly budou přidělovány automaticky podle pořadí přihlášení fiktivní firmy.

Na místě nebude možné zapůjčit žádné stojany, zástěny, panely apod. Z tohoto důvodu si tento materiál přivezte vlastní.

Připojení na elektrickou energii je možné, jen s vlastním prodlužovacím kabelem potřebné délky. Počet zásuvek je omezen a může být dle umístění stánku ve větší vzdálenosti od veletržního stánku.

Veletržní stánek bude označen pořadovým číslem (dle přihlášení) a názvem.

HYGIENICKÁ OPATŘENÍ

Dle epidemiologické situace budou během konání regionálního veletrhu používána platná opatření. V případě zákazu prezenční formy regionálního veletrhu, bude veletrh přesunut do on-line formy.

OSTATNÍ INFORMACE KE KONÁNÍ VELETRHU

Všechny materiály musí být vytvořeny žáky fiktivní firmy, nikoliv profesionální firmou nebo jinou osobou. Nesmí být použity z jiných veletrhů.

Účastí na veletrhu, všichni účastníci souhlasí s pořizováním fotografií a video záznamů pro potřeby propagace veletrhu fiktivních firem, školy a aktivit s nimi spojených.

Parkování je možné před areálem školy. Je možné pro vyložení materiálu zajet do prostor školy. Pokud potřebujete zajet do prostoru školy, prosím o kontaktování na e-mailovou adresu rvMelnik@isstechn.cz  nebo vlkova@isstechn.cz

Pořadatel nezodpovídá za ztrátu, zničení nebo poškození vybavení, zařízení a exponátů po celou dobu organizace veletrhu.

Účast na veletrhu je zdarma.

Pořadatelé si vyhrazují právo změny. O všech změnách budou přihlášené firmy včas informováni.

Přihlášky a soutěžní materiály odešlete nejpozději do 28.5.2025 on-line.

Odkaz na odeslání přihlášek: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdoFJFxKXkil3WFF9uVRk8cIShWIZpOEhVmdr4PEQzA6uOsZg/viewform?usp=sf_link

Všechny soutěžní materiály vložte najednou na přiložený odkaz.

Odkaz na odeslání soutěžních materiálů: https://forms.gle/czphARPwG9kcFMWk8

Seznam účastníků, informace o konání regionálního veletrhu fiktivních firem a změny naleznete na webových stránkách www.regionalniveletrhffmelnik.cz .

S pozdravem

Mgr. Jana Vlková MBA, LL.M.

Kontakt: rvMelnik@isstechn.cz